2015. február 24., kedd

"Akkor majd megtudjátok, hogy én vagyok az Úr. Az én nevemért, nem pedig a ti gonosz életetek és romlott tetteitek szerint bánok így veletek!" (Ez. 20,44)

A kapitalizmus új fejezetet nyitott a társadalmi rétegek egymáshoz való viszonyában. Ugyanis megjelent egyik oldalon a cégtulajdonos, mint munkaadó és a másik oldalon pedig a kiszolgáltatott munkavállaló. Viszont a bánásmód a felek között a mindennapok feszültségének állandó forrása. Ebben a trendiségben azonban elképesztően sok tanulnivalója van mindkét félnek, hiszen a hatalommal való élés vagy visszaélés és az emberekkel való bánás nem könnyű feladat, mint ahogy beosztottként is alárendelt szerepkörben eléggé idegőrlő téblábolást jelent a napi ténykedés.
Ebben a bánásmódok közötti igazságtalansághegyek árnyékában ezért jó hallani Isten biztatását: ...majd megtudjátok, hogy én vagyok az Úr. Az Ő bánásmódja minden bizonnyal nevének örök jósága és igazságossága szerint az emberi bűnöket és vétkeket legyőző áldott nagyság. Magasztaltassék hát ez a név mindenkor. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése