2014. július 22., kedd


"Hiszen tudja, hogyan formált, emlékszik rá, hogy porból lettünk." (Zsolt. 103,14)

 
Aki pontosan tudja származását, az vakmerő ember, mert Istennel perelhet. Eszembe jut Ábrahám, aki alkudozni kezdett Sodoma ügyében. Akkor így szólt: Merészkedtem szólani az én Uramnak, noha én por és hamu vagyok! (Gen. 18,27)
Az a megfontolt ember, aki  mélyre ás, és biztosan tudja, hogy Isten nélkül nem is létezne. Az anyag megelevenedett valami folytán, mostanság a tudomány is a Szentlélekre gyanakszik  (habár nem tudja megnevezni), de egyre inkább bebizonyosodik, hogy nincs ember a Teremtő nélkül. Van valami nagyszerű a teremtés történetben. Gazdája, Teremtő Istene van a világnak.
 Uram, te teremtettél - mire való az én életem? Mit kezdjek vele? Most segíts, mert bajok vettek körül! Úgy-e nem hiábavaló a küzdés, a harc? Úgy-e segítesz engem? Semmik vagyunk Isten nélkül, de az Ő segítségével mindennel bírók. Ámen.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése